mentari hati

Jangan tertarik kepada seseorang karena parasnya, sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaannya, karena kekayaan dapat musnah. Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, karena hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah..
- mentari hati

Monday 5 September 2011

assalamualaikum..


kuih bahulu kuih talam, bicara bermula dengan salam.. 
salam diberi dikuti bersalaman, ikhlas di hati terukir senyuman.. :)
assalamualaikum sekali lagi pada seluruh umat islam dan selamat sejahtera kepada rakan-rakan bukan islam semuanya.
dengan rendah diri, saya dianugerahkan nama mohd asran bin jusoh ingin memulakan arena "blog" ini dengan lafaz yang mulia bismillahirrahmanirrahim....


alhamdulillah..
setelah sekian lama, dapat juga mohd asran menghasilkan blog sendiri. walaupun begitu, mohd asran masih lagi dalam proses belajar untuk membuat blog ini. maapkan mana yang kurang pada blog "mohd asran jusoh", smoga pada masa yang akan datang, penambah baikan pada blog ini akan terus diusahakan.


mohd asran mengucapkan 'selamat datang' kepada diri sendiri dalam arena blog ini.. hehehe. 

insyaAllah..
 mohd asran akan cuba bergerak aktif dalam berblog ini semampu mungkin. blog "mohd asran jusoh" ini di wujudkan adalah bertujuan untuk berkongsi segala macam perkara, sebanyak mungkin ilmu bersama kawan-kawan dan juga yang bakal menjadi kawan. berkawan biar berjuta, berlawan jangan sekali. 

setakat ini saja, mukaddimah dari mohd asran. belum terlambat mohd asran nak ucapkan selamat hari raya maap zahir dan batin..:) 
salam ukhwahfillah..




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

terus melangkah

Daisypath Graduation tickers

Cikgu Asran :)

Cikgu Asran :)
hak cipta dikarang, disayangi dan terpelihara oleh mohdasranjusoh